Tijdelijk uitverkocht
Helaas is dit artikel nu niet op voorraad, maar we verwachten binnenkort nieuwe voorraad. Geef uw e-mailadres op, en ontvang eenmalig een bericht wanneer het artikel er weer is.


Houd me op de hoogte Annuleren

Neem contact op

Wij kunnen u alleen helpen als u nanotape via onze website heeft besteld. Voor vragen over nanotape die u ergens anders heeft gekocht, graag contact opnemen met het bedrijf waar u de tape heeft gekocht.

Veelgestelde vragen

Wanneer komt mijn bestelling?

U kunt de actuele status van uw bestelling controleren op deze pagina.

Wat is de levertijd?

Bestellingen worden iedere werkdag om 16:00 uur verzonden. Bij verzending zonder traceercode wordt in Nederland in 97% van de gevallen de volgende dag geleverd. In uitzonderlijke gevallen kan er vertraging ontstaan, die kan oplopen tot 5 werkdagen. Verzendingen met traceercode worden de volgende dag geleverd. Naar België is de levertijd gemiddeld 1 tot 3 werkdagen extra. Bestellingen worden afgeleverd van dinsdag t/m zaterdag. Meer informatie…

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Voor alle producten in onze webshop geldt een bedenktijd van 14 dagen. Ga voor het stappenplan en andere informatie naar de pagina Retourneren.

Wat zijn de verzendkosten?

In Nederland kunt u kiezen tussen gratis verzending zonder traceercode of betaalde verzending met traceercode. De kosten van verzending met traceercode zijn afhankelijk van het gewicht en verschillen daardoor per bestelling. U kunt de verzendkosten zien voordat u uw gegevens gaat invullen bij het afrekenen.In België kunt u kiezen tussen standaard verzending zonder traceercode (€ 1,99) of verzending met traceercode. Bij een bestelling vanaf € 50 betaalt u geen verzendkosten bij standaard verzending. De kosten van verzending met traceercode zijn afhankelijk van het gewicht en verschillen daardoor per bestelling. U kunt de verzendkosten zien voordat u uw gegevens gaat invullen bij het afrekenen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Heeft u uw bestelnummer genoteerd? Dan kunt u via deze pagina controleren of uw bestelling goed is ontvangen. Het kan ongeveer 15 minuten duren voordat u de bevestiging ontvangt. Heeft u na een kwartier nog geen bevestiging ontvangen, dan raden we aan om de spamfolder van uw e-mailprogramma te controleren. Anders kunt u contact met ons opnemen.

Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

U kunt een kopie van uw factuur downloaden via deze pagina.

Contactgegevens

Contactformulier

Uw naam:


Uw e-mailadres:


Heeft u een vraag over een geplaatste bestelling?
Vul dan het bestelnummer in:


Uw vraag:


U kunt indien gewenst een foto toevoegen van een product:
Bijlage toevoegen


Voer de onderstaande code in: